Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

En el marc del 28 de maig, Dia Internacional d'Acció per la Salut de les Dones

CCOO presenta l'informe 'Salut i atenció sanitària de dones i nenes; estat de la situació'

FotoEl dilluns 27 de maig de 2013, CCOO de Catalunya ha presentat en roda de premsa l'informe 'Salut i atenció sanitària de dones i nenes; estat de la situació', en el marc del 28 de maig, Dia Internacional d'Acció per la Salut de les Dones. Aquest estudi analitza alguns dels indicadors existents sobre els riscos i l'estat de la salut de les dones que viuen a Catalunya.

Feu clic per veure:
-l'informe 'Salut i atenció sanitària de dones i nenes; estat de la situació', elaborat des de la Secretaria de la Dona i Cohesió Social i la Secretaria de Socioeconomia del sindicat
-les declaracions de Cristina Faciaben, secretària de Socioeconomia, Joan Canals, responsable de Política Sanitària, i Carme Catalan, membre de la Secretaria de Dona i Cohesió Social, de CCOO de Catalunya, efectuades a la roda de premsa del dilluns 27 de maig

27/05/2013

Afilia't aquí