Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

La Secretaria de la Dona de CCOO de Catalunya celebra la sentència absolutòria del cas Morín

La Secretaria de la Dona de CCOO de Catalunya manifesta estar d’acord amb la sentència que s’ha produït entorn el cas del Doctor Morin i el seu equip, en els que se’ls acusava falsament de haver efectuar avortaments il·legals.

Amb aquesta absolució no s’acaba de tancar un dels capítols més negres contra els drets de les dones envers el seu propi cos, sinó que hi ha moltes escletxes. La primera és la de restituir tot el mal que s’ha pogut fer a uns professionals i també a les dones que van estar encausades – recordem que al mateix temps es van obrir altres causes a l’Estat Espanyol-

L’altra escletxa és la manera parcial en la que s’està aplicant la Llei de salut sexual i reproductiva i la interrupció voluntària de l’embaràs, desigual segons comunitats, no es realitza la prevenció i ja no és universal ni gratuïta ( doncs deixa a fora les dones que no tenen accés a la tarja sanitària ).

Estan augmentant els instruments per frenar l’aplicació de la llei, com passa amb l’elecció dels nous membres del Comitès de Bioètica molt conservadors i antiavortistes, i a més a més, encara hi ha l’amenaça de canviar la Llei, d’una manera molt regressiva.

Tots aquests fets fan que cada cop s’intenti imposar una moral, que no és la de la majoria de la població i que ataca directament als Drets de les Dones.

01/02/2013

Afilia't aquí