Acte d’entrega de la tercera edició del Premi Aurora Gómez

La Fundació Cipriano García de CCOO de Catalunya organitza l’acte de lliurament del Premi Aurora Gómez a la lluita feminista en l’àmbit laboral, en la seva tercera edició

A l’acte, que va tenir lloc el pasat dijous 21 de juny, es va realitzar un homenatge a la sindicalista i gran lluitadora pels drets de les dones Aurora Gómez, i seguidament es van donar a coneixer les vuit candidatures que optaven al premi.

El projecte escollit com a guanyador va ser el treball presentat per Aurora Richarte, responsable de la Secretaria de la Dona de FECOHT, que consistia en l’activació del protocol d’assetjament sexual sol·licitat per unes presumptes víctimes d’assetjament sexual a l’empresa Caprabo.

Del protocol es va premiar la participació de la RLT i l’assessorament d’una persona amb coneixements de gènere del sindicat.

De la instrucció del cas es va evidenciar l’alt contingut sindical i els resultats obtinguts.

Com a reconeixement del premi es va atorgar una escultura de Mercè Riba que va recollir la secretària general de la Secció Sindical de botigues de Caprabo Barcelona, Mª Carmen Blanco, i la seva companya i membre de la Comisió d’Igualtat, Carmen Puig, de la Secció Sindical de la seu central.