Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Resolució aprovada en la VII Escola d'Estiu de Gènere organitzada per la Secretaria de la Dona del sindicat

CCOO de Catalunya s'adhereix a les mobilitzacions pel dret de les dones a l'avortament

Adjuntem resolució aprovada en la VII Escola d'Estiu de Gènere, organitzada per la Secretaria de la Dona de CCO de Catalunya ahir dimecres 13 de juny, a la seu del CTESC:

La VII Escola d'Estiu de Gènere de la Secretaria de la Dona de CCOO de Catalunya manifesta que:

Ens trobem davant d'un atac als drets regulats per la Llei de salut sexual i reproductiva i per a la interrupció voluntària de l'embaràs, ja que el decret sanitari que elimina l'accés a l'atenció sanitària a certs col·lectius ha deixat sense finançament, per part de la sanitat pública, els avortaments de dones immigrants en situació legal irregular, fet que es contradiu amb l'aplicació de la Llei; volem també remarcar que encara no hi ha un desplegament complert d'aquesta Llei; alguns aspectes com els preventius no s'han desplegat, hi ha una diferent aplicació segons territoris i comunitats i la mateixa Llei està en perill -segons les declaracions del ministre de Justícia-.

CCOO de Catalunya defensem la importància d'aquesta Llei i no acceptem cap pas enrere. Ens adherim a les mobilitzacions de rebuig de la limitació de drets de les dones que han convocat, per al 21 de juny, la Campanya pel Dret a l'Avortament i la Xarxa de Dones per la Salut a Catalunya i altres organitzacions a l'Estat espanyol. També fem una crida  a participar a les mobilitzacions que hi haurà a finals de setembre en commemoració de la Diada Internacional pel Dret a l'Avortament.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 de juny de 2012