Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

En la tercera edició del Premi instituït per reconèixer les accions dirigides a eradicar les discriminacions per raó de gènere

Homenatge a Montserrat Roig en el lliurament del Premi Aurora Gómez a la lluita feminista en l'àmbit laboral

Foto

La Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya organitza l’acte de lliurament de la tercera edició del Premi Aurora Gómez a la lluita feminista en l’àmbit laboral.

En aquest marc, realitzarem un homenatge de les dones de CCOO a Montserrat Roig: “Somio que tinc les paraules….”  Tenim les seves paraules, que correrà a càrrec del Grup de teatre ATRESSÍ T de CCOO del Vallès Occidental, el qual dramatitzarà alguns fragments de la seva obra.  S’ha editat un opuscle, ‘Montserrat Roig, el poder de la paraula’, amb un recull de fragments de l’obra literària i d’articles periodístics de l’escriptora, que es donarà a les persones assistents a l’acte.

En el transcurs de l’acte es donarà a conèixer la candidatura guanyadora d’aquesta tercera edició del Premi instituït per reconèixer les accions dirigides a eradicar les discriminacions per raó de gènere en l’àmbit laboral. Com a reconeixement del premi concedit, s'atorgarà un guardó consistent en una obra creada per l'escultora Mercè Riba

L’acte tindrà lloc el proper dijous 21 de juny, a les 18 hores, a la sala d’actes de CCOO de Catalunya-

Feu clic per veure la invitació.

Candidatures al premi

veure arxiu