Jornada i taller a Girona: “Fent dissabte sindical. Sindicalisme amb perspectiva de genere”

Actes en conmemoració del Dia de la Dona Treballadora

El dia 8 de març d’enguany es va realitzar una jornada al sindicat de les comarques gironines i un taller de debat en què varen participar tots els sindicats de branca de CCOO de Girona, amb un total de 35 persones.

Hi va intervenir el secretari general, Bartomeu Compte, que va reflexionar sobre la situació davant l’actual  reforma laboral i la situació econòmica, propostes i reptes sindicals com la propera convocatòria de la vaga general del 29 de març.

Després vàrem començar un taller amb l’objectiu de respondre a algunes preguntes i reflexions com:
– L’estructura sindical del nostre àmbit ajuda a millorar la nostra presència quantitativa i qualitativa en el si de l’organització?
– Oportunitats i dificultats de les dones per estar presents en el sindicat.
– Propostes a les diferents estructures del sindicat per millorar la intervenció envers les dones.

El taller que va ser conduit per Carme Catalan, responsable d’Acció i Desenvolupament de Polítiques de Dones de la Secretaria de la Dona de CCOO i Carme Bosh responsable de la Dona de les Comarques Gironines