Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Commemoració del 8 de Març a CCOO de Lleida

Les retallades i la reforma laboral afecten especialment les dones

Commemoració a les Terres de Lleida del Dia Internacional de la Dona Treballadora d’enguany, amb una jornada sindical en la qual Imma Romeo, de l’Àrea de Polítiques d’Igualtat de CCOO de Lleida, i Cristiana Faciaben, secretària de Socioeconomia de CCOO de Catalunya, han parlat sobre les dones, la crisi, les retallades i la reforma laboral del PP.

La jornada ha acabat amb una concentració reivindicativa davant del sindicat, Imma Romeo ha llegit el manifest i s’ha desplegat la pancarta amb el lema: "Pels nostres drets".

Trobareu tota la informació en aquest link https://www.ccoo.cat/lleida/noticia/150299/les-retallades-i-la-reforma-laboral-afecten-especialment-les-dones

14/03/2012

Afilia't aquí