Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Amb el tradicional sopar solidari

CCOO del Vallès Occidental celebra el 8 de Març

Foto

El divendres 9 de març es va celebrar el sopar solidari del Dia Internacional de la Dona Treballadora al Vallès Occidental amb la participació de 229 companys i companyes. Hi van intervenir, Maribel Ayné Domingo, responsable de la Secretaria de la Dona al Vallès Occidental, Rosa Bofill Benet, responsable de la Secretaria de la Dona de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya, i Antonio Díaz Oliva, secretari general de CCOO del Vallès Occidental. Les companyes del grup de teatre de CCOO del Vallès Occidental ATRESSÍ van obsequiar les persones assistents amb un monòleg “Catorce minutos de una mujer”, interpretat per l’actriu  Maite Hernández. En acabar el sopar i un cop celebrada la rifa solidària, dinamitzada per la companya Puri Sánchez Moral i Sergi Martínez Milán, membres del plenari d’Igualtat del V. Occidental, tothom va tenir la possibilitat de posar a prova els dots interpretatius en les arts del ball.

Cal destacar i agrair especialment al col·lectiu de companyes i companys que, de manera altruista, fan possible any rere any aquest acte. Menció especial a les companyes, companys, amigues i amics que van servir el sopar amb molt bon criteri professional.

15/03/2012

Afilia't aquí