Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Amb motiu de la celebració del 8 de Març

Informe sobre les dones en el mercat de treball

FotoCCOO de Catalunya ha presentat en roda de premsa l'informe "Les dones en el mercat de treball a Catalunya", elaborat per la Secretaria de la Dona del sindicat. Amb l'anàlisi de la situació i les propostes sindicals, l’objectiu d'aquest informe és fer visibles les desigualtats de gènere i posar en marxa accions correctores per eradicar-les.

La roda de premsa ha tingut lloc el dimecres 7 de març, i s'ha emmarcat en els actes de celebració del 8 de Març, Dia Internacional de la Dona Treballadora.

Feu clic per veure:
-l'informe "Les dones en el mercat de treball a Catalunya"
-la notícia 8 de Març del 2012, Dia Internacional de la Dona Treballadora
-les declaracions de Rosa Bofill, secretària de la Dona de CCOO de Catalunya, i Carme López, de la Secretaria de la Dona de CCOO de Catalunya, efectuades a la roda de premsa del dimecres 7 de març de 2012

09/03/2012

Afilia't aquí