Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Notícies

Setze entitats catalanes presenten una querella penal contra la incitació a l'odi, la discriminació i la banalització del nazisme

Avui, 20 de maig, al Col·legi d'Advocats de Barcelona, s'ha presentat davant de la premsa la querella criminal per incitació a l'odi i la banalització del nazisme. Ho han fet 16 entitats que van signar l'any 2014 el "Manifest per la dignitat democràtica davant la banalització del nazisme". La querella es presenta davant d'un jutjat d'instrucció de Barcelona.

CCOO de Catalunya manifesta la seva solidaritat amb les mobilitzacions sindicals i populars al Sudan i denuncia la repressió i les detencions per part del règim

Reclam per l'alliberament dels detinguts.

El Tribunal Constitucional veu discriminatori l'actual càlcul de les pensions

El Tribunal Constitucional ha anul·lat l'actual sistema de càlcul de les pensions per a les persones amb contractes a temps parcial, ja que el considera discriminatori respecte a les persones que treballen a jornada completa. La sentència dictamina que l'actual sistema discrimina aquest col·lectiu, i concretament les dones, que representen el 75 % del total de persones amb aquest tipus de contracte. El tribunal ha considerat la norma “inconstitucional i nul·la”.

Informe sobre les dones en el mercat de treball

Amb motiu de la celebració del 8 de Març.

Informe sobre la bretxa salarial

Amb motiu del Dia de la Igualtat Salarial.

Aprovada una moció sobre els drets sexuals i reproductius de les dones

El passat 13 de febrer, la Comissió Permanent del Consell Nacional de Dones de Catalunya, on la Secretaria de la Dona de CCOO té una presència molt activa, va aprovar, en sessió ordinària, una moció en defensa del dret de les dones a decidir sobre la interrupció voluntària de l'embaràs i dels seus drets sexuals i reproductius.

Informe “Els plans i les mesures d'igualtat en la negociació col·lectiva”

La Secretaria de la Dona ha el·laborat l'informe “Els plans i les mesures d'igualtat en la negociació col·lectiva” en base a una investigació i anàlisis detallat del que recullen els convenis col·lectius sectorials en matèria de mesures i plans d'igualtat.

Informe "Les dones en el mercat de treball a Catalunya"

Informe "Les dones en el mercat de treball a Catalunya", elaborat per la Secretaria de la Dona del sindicat. Amb l'anàlisi de la situació i les propostes sindicals, l'objectiu d'aquest informe és fer visibles les desigualtats de gènere i posar en marxa accions correctores per eradicar-les.

CCOO defensa el dret de les dones a decidir lliurement i responsablement sobre la seva maternitat

La Secretaria de la Dona de CCOO de Catalunya defensa el dret de les dones a decidir lliurement i responsablement sobre la seva maternitat i rebutja la tornada a una situació d'indefensió i inseguretat contra les dones i professionals.

Afilia't aquí
CCOO Catalunya Confe Full