La UPEC dedica la seva XIV edició al futur del treball

Els dies 4, 5 i 6 de juliol, a Barcelona

La Sala de les Brigades Internacionals, a la seu de la UGT, a la rambla de Santa Mònica, 10, de Barcelona, acollirà, els dies 4, 5 i 6 de juliol, la XIV edició de la UPEC (Universitat Progressista d’Estiu de Catalunya), amb el lema “El futur del treball: utopia o distopia?”. En aquesta edició de la UPEC es parlarà àmpliament sobre els temes relacionats amb els drets del treball i les polítiques públiques, la precarització, el paper dels sindicats i les pensions, que són alguns dels aspectes que hi ha al damunt de la taula. També es tractarà l’amenaça a les llibertats o els murs que avui han de saltar els joves, entre d’altres.

L’edició d’aquest 2018 no estarà al marge dels temps confusos que vivim. De fet, les confusions, els canvis de plans i les incerteses estan provocant una situació mai viscuda els darrers quaranta anys. En aquesta edició participaran John Carlin, Ada Colau, Joan Tardà, Yolanda Díaz, Juan Carlos Monedero, Javier Pérez Royo, Oleguer Presas, Vicenç Navarro, Miquel Iceta, Xavier Domènech, Ester Capella, Montserrat Tura, Mireia Vehí, Javier Pacheco, Camil Ros, Laura Rosel, Alena Arregui, Carles Santacana, Oriol Lladó, Bruno Estrada, Sara Berbel, Daouda Dieye, Mònica Clua-Losada, Berta Barbet, Arantxa Tirado, David Casassas, Lina Gálvez, Antoni Gutiérrez-Rubí, Cristina Santos i Joaquín Pérez Rey.

En aquest enllaç trobareu tot el programa: https://upec.cat/jornades-2018/#programajornades
Per inscriure-us cliqueu aquí: https://upec.cat/inscripcio-2018/