Demà divendres, 11 de maig, a les 17 hores, a la Nau Gaudí de Mataró (c/ Cooperativa, 47)

Demà divendres, 11 de maig, CCOO del Vallès Oriental – Maresme – Osona homenatja la històrica sindicalista Teresa Cortina Cirera.

Nascuda el 1922, militant del PSUC i ICV, afiliada des dels inicis de CCOO, és un exemple de compromís personal en la defensa del drets dels treballadors i les treballadores, i també de saber la importància del treball col·lectiu que és l’acció sindical. Gran part de la seva activitat laboral i sindical van tenir lloc al sector del tèxtil, a les fàbriques Can Minguell o Can Subirà de Mataró.

L’homenatge tindrà lloc demà a les 17 hores a la Nau Gaudí de Mataró (c/ Cooperativa, 47), i hi intervindran Gonzalo Plata, secretari general de CCOO del Vallès Oriental – Maresme – Osona, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO Catalunya.

Barcelona, 10 de maig de 2018

Agenda: