Inauguració de l’exposició “Que no s’apagui la llum d’Elna”

Demà dimarts, 17 d’abril, a les 18.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona

Demà dimarts, 17 d’abril, a les 18.00 hores, tindrà lloc al vestíbul de la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16), la inauguració de l’exposició “Que no s’apagui la llum d’Elna”, a càrrec de Rosa Sans, directora de la Fundació Cipriano Garcia – CCOO de Catalunya.

Tot seguit, a l’Espai Assemblea (Via Laietana, 16, soterrani), s’iniciarà un diàleg amb Nicolas Garcia (ex alcalde d’Elna i promotor del Memorial), que farà una explicació del procés de constitució del Memorial de la Maternitat d’Elna, el present i el futur, i Michela Albarello (secretària d’Internacional i Cooperació de CCOO de Catalunya), que situarà el tema des de la intervenció de les dones, l’ajuda mútua i la solidaritat per tirar endavant aquell projecte.

Amb presentació d’Estrella Pineda i tancament de Miquel Lluch, responsable de Cultura i secretari general, respectivament, de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya, en finalitzar l’acte Esteve Bosch, de la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya, farà un recital de poemes relacionats amb l’èxode republicà.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 16 d’abril de 2018