CCOO commemora el Dia Internacional dels Arxius

Demà dijous, 9 de juny, a les 19.00 hores, a la seu del sindicat a Barcelona

El dia 9 de juny se celebra arreu del món el Dia Internacional dels Arxius. La Fundació Cipriano García, l’Arxiu Històric i la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya, amb la col·laboració d’Arxivers sense Fronteres, se sumen a aquesta commemoració organitzant una trobada on es debatrà sobre “Dictadures i impunitat. Guatemala: arxius i drets humans”. L’acte tindrà lloc demà dijous, 9 de juny de 2016, a les 19.00 hores, a l’Speakers’ Corner de l’Espai Assemblea de la seu del sindicat (Via Laietana 16, soterrani, Barcelona).

Hi intervindran Fina Solà, arxivera i membre fundadora d’Arxivers sense Fronteres, coordinadora del projecte de recuperació del Archivo Histórico de la Policía Nacional de Guatemala (Procuradoría de Derechos Humanos), i Michela Albarello, directora de la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya, i ho presentarà, Rosa Sans, directora de la Fundació Cipriano García-CCOO de Catalunya.

D’altra banda, amb motiu d’aquest Dia Internacional i dins de la política de transparència del sindicat, també demà, 9 de juny, es farà una jornada de portes obertes a l’Arxiu de CCOO de Catalunya (Via Laietana,16, soterrani, Barcelona), amb visita guiada que girarà en torn als fons custodiats i l’accés als mateixos.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 8 de juny de 2016