Protocol de col·laboració sindical entre CCOO de Catalunya i el Sindicat de la Imatge UPIFC

Signat avui dimecres, 1 de juny

Avui dimecres, 1 de juny, s’ha signat a la seu de CCOO a Barcelona un protocol de col·laboració sindical mútua entre CCOO de Catalunya i la seva Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) i el Sindicat de la Imatge UPIFC (Unió de Professionals de la Imatge i la Fotografia de Catalunya).

L’objectiu d’aquest conveni és renovar la col·laboració encetada el 1999 en la lluita contra la precarietat i la recerca de mecanismes de protecció social dels treballadors i treballadores del sector.

Entre els punts de l’acord, CCOO de Catalunya, a més de donar suport a les “10 propostes sindicals al Pla nacional de fotografia” presentades el 2015 per la UPIFC al Departament de Cultura de la Generalitat, ofereix els seus serveis (assessorament sindical, gestoria, assegurances o altres serveis d’oci i consum) als membres de la UPIFC.

En el protocol també s’apunta la defensa de drets d’acció sindical i negociació col·lectiva, polítiques de salut laboral i prevenció de riscos laborals, així com en la sensibilització sobre el dret a la llibertat d’informació i la llibertat d’expressió, o s’exposa que ambdues organitzacions col·laboraran en la promoció i l’organització d’activitats i accions conjuntes per garantir l’accés a la cultura.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 1 de juny de 2016

Feu clic per veure:
-el protocol de col·laboració entre CCOO de Catalunya i el Sindicat de la Imatge UPIFC
-les declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i Lluís Salom, secretari d’Organització de la UPIFC, a la compareixença posterior a la reunió feta a Barcelona entre ambdues organitzacions el dimecres 1 de juny de 2016