Exposició i presentació de dos llibres sobre la Guerra Civil Espanyola

Demà dijous, 19 de maig, a la seu de CCOO a Barcelona

Demà dijous, 19 de maig, la Fundació Cipriano García-CCOO de Catalunya organitza, amb motiu del 80 aniversari de l’inici de la Guerra Civil Espanyola (1936-2016), una exposició i la presentació de dos llibres sobre el conflicte.

La inauguració de l’exposició, titulada “La catàstrofe de les guerres. Guerra, víctimes de l’exili… refugiats”, tindrà lloc a les 17.00 h, al vestíbul de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa), on està situada. La mostra, que es fa del 17 de maig al 3 de juny de 2016, parla de la tragèdia que van patir els qui van haver de creuar les fronteres entre Espanya i França al 1939 i la seva coincidència amb el que està passant actualment amb els milers de persones que fugen de Síria, destrossada per la guerra.

Tot seguit, i en el marc del Maig de la Cultura i el Treball organitzat pel sindicat, a les 17.30 h es farà, a l’Espai l’Assemblea de CCOO (soterrani), la presentació, amb Carme Cebrián, historiadora, dels llibres de l’historiador José Luis Martín Ramos “La rereguarda en guerra. Catalunya 1936-1937” i “Territori capital. La Guerra Civil a Catalunya, 1937-1939”.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 de maig de 2016

Agenda:
Dijous 19 de maig de 2016
17.00 hores (exposició); 17.30 (presentació llibres)
CCOO – Via Laietana, 16, planta baixa i soterrani. BCN