Darrera sessió de les conferències sobre els models sindicals a Europa: “Model anglosaxó. La diversitat. Feblesa o fortalesa?”

Demà dijous, 28 d’abril, a les 16.00 h, a la seu de CCOO a Barcelona

La Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya i la Secretaria d’Internacional, Migracions i Cooperació del sindicat han organitzat el darrer any una sèrie de debats sobre els models sindicals europeus escandinau, alemany, anglosaxó i llatí.

La darrera sessió tindrà lloc demà dijous, 28 d’abril, i està dedicada al model sindical anglosaxó, amb el títol “La diversitat. Feblesa o fortalesa?”.

Es farà de 16.00 h a 19.00 h a la sala 11 de la seu de CCOO de Catalunya a Barcelona (Via Laietana, 16, 1a planta). Hi haurà les intervencions de Richard Hyman, professor emèrit de relacions laborals de la London School of Economics i editor de la European Journal of Industrial Relations, sobre “El model sindical anglosaxó”, i Rebecca Gumbell-McCormick, professora titular del Departament de Gestió de la Universitat de Londres, a Birkbeck, sobre “Els models sindicals. De la crisi a la renovació!”. Introduiran la conferència Montserrat Delgado, secretària de Formació Sindical, Estudis i Cultura de CCOO de Catalunya, i Ricard Bellera, secretari d’Internacional, Migracions i Cooperació. La cloenda serà a càrrec de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 27 d’abril de 2016