CCOO de Catalunya assistirà a l’acte públic a Madrid en defensa del dret de vaga

Demà dimarts, 19 de gener, a les 18.30 h, a la seu de CCOO a Madrid

Demà dimarts, 19 de gener, a les 18.30 h tindrà lloc a Madrid un acte públic conjunt en defensa del dret de vaga, ara que falten només unes setmanes per al judici previst als 8 sindicalistes i treballadors d’Airbus per haver participat a la vaga general del 29 de setembre del 2010. Una delegació de CCOO de Catalunya, que, amb Joan Carles Gallego, secretari general, estarà participant en el Consejo Confederal de CCOO que se celebra a Madrid els dies 19 i 20, assistirà a l’acte.

Es farà a l’Auditorio Marcelino Camacho de CCOO de Madrid (c/ Lope de Vega, 40, Madrid) i vol ser expressió de la solidaritat amb els centenars de sindicalistes encausats i condemnats per exercir el dret de vaga. A més d’intervenir-hi els secretaris generals de CCOO, Ignacio Fernández Toxo, i d’UGT, Cándido Méndez, i el president de la Confederació Europea de Sindicats (CES), Rudy de Leeuw, hi participaran també el poeta Luis Garcia Montero i l’escriptora Almudena Grandes.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 de gener de 2016