Xerrada “Eleccions i crisi política a Catalunya? Possibles conseqüències institucionals?”, amb Joan Coscubiela i Joan Botella

Demà dijous, 12 de novembre, a les 19.00 hores, a la seu del sindicat a Barcelona

Demà dijous, 12 de novembre, la Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya i el Centre de Treball i Documentació (CTD) organitzen el primer d’un cicle de debats sobre l’actualitat econòmica i política.

La primera xerrada, titulada “Eleccions i crisi política a Catalunya? Possibles conseqüències institucionals?”, comptarà amb Joan Coscubiela, diputat al Parlament per Catalunya Sí que es Pot, i Joan Botella, degà de la Facultat de Ciències Polítiques de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Tindrà lloc demà, a les 19.00 hores, a la sala d’actes de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa), i serà moderada per Joaquim Lleixà.

L’horitzó de les noves eleccions generals del 20 de desembre en el context de la crisi política, econòmica i social a Catalunya, Espanya i Europa ofereix l’oportunitat de reflexionar i actuar sobre les autèntiques alternatives de canvi des d’una perspectiva d’esquerres en aquests tres àmbits que estan en interrelació.

Més informació de la resta de sessions a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de novembre de 2015