Debat amb representants polítics sobre el dret a la informació i la comunicació

Demà dimarts a les 19.00 h, a la seu de la CONFAVC a Barcelona, organitzat per la Xarxa DIC

Amb el títol “Com garantim el dret a la informació i la comunicació de la ciutadania després del 27-S?”, la Xarxa DIC – Xarxa Ciutadana pel Dret a la Informació i la Comunicació, de la qual forma part CCOO de Catalunya, organitza un debat sobre els drets d’informació i comunicació amb partits polítics i moviments socials.

Serà demà dimarts, 22 de setembre, a les 19.00 h, a la sala d’actes de la Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC), al c/ Doctor Aiguader, 18, de Barcelona.

Davant les properes eleccions al Parlament de Catalunya del 27-S, aquest acte vol parlar de si la societat catalana té ben garantit el dret a la informació, si els mitjans públics són prou plurals i neutrals o com pot participar la societat civil en la gestió dels mitjans.

Les principals candidatures al Parlament (s’espera la participació de Catalunya Sí que es Pot, Ciutadans, CUP, Junts pel Sí, PSC, PPC i UDC) exposaran les seves propostes i respondran a les preguntes que es facin. Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, assistirà a la fila zero.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 21 de setembre de 2015

Agenda:
Dimarts, 22 de setembre de 2015
a les 19.00 hores
Sala d’actes de la Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC) – c/ Doctor Aiguader, 18. BCN