CCOO de Catalunya organitza la 24a Escola d’Estiu

Dies 9 i 10 de juliol, al Casal Pere Quart de Sabadell

Els dies 9 i 10 de juliol tindrà lloc a Sabadell la 24a edició de l’Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya, organitzada per la Secretaria de Formació Sindical, Estudis i Cultura, sota el títol “El sindicat davant noves realitats: reptes i propostes”.

Es farà al Casal Pere Quart de Sabadell (Rambla, 69), i serà una oportunitat per analitzar els reptes que es deriven per a l’organització i l’acció del sindicat, tot apuntant línies per orientar l’actuació de CCOO en el futur.

Començarà demà dijous, 9 de juliol, a les 10.30 h, amb la salutació d’un representant de l’Ajuntament de Sabadell i d’Enrique Rodríguez, secretari general de CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central, i de Montse Delgado, secretària de Formació Sindical, Estudis i Cultura de CCOO de Catalunya. Després vindran les ponències “El valor social del treball” amb Ramon Alós i “Temps de vida i temps de treball” amb Teresa Torns, i el lliurament del Premi Aurora Gómez a la lluita feminista en l’àmbit laboral 2015. A la tarda, es farà un seminari sobre participació.

Divendres 10 de juliol, a les 10.30 h, s’iniciarà amb dues taules rodones titulades “El marc de relacions de treball que proposem”, una sobre aspectes jurídics i una altra sobre aspectes sindicals, que donaran pas a la cloenda (13.45 h), amb Joan Carles Gallego, secretari general del sindicat.

Més informació a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 8 de juliol de 2015