‘La Pegaso: nuestra fábrica. Las CCOO como las habíamos imaginado (1966-1985)’

Presentació del llibre de la col·lecció “Materials d’Història de l’Arxiu” de la Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya

La Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya us convida a la presentació del llibre de la col·lecció “Materials d’Història de l’Arxiu”: La Pegaso: nuestra fábrica. Las CCOO como las habíamos imaginado (1966-1985), que tindrà lloc el proper dimarts 30 de juny, a les 18 hores, a la sala 42 de la seu nacional de CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16 (Barcelona).

Hi intervindran:

– Javier Tébar, director de l’Arxiu Històric de CCOO de Catalunya
– Juan Ignacio Marín, inspector de treball
– Manuel Pérez Vera, autor del llibre

En el llibre, l’autor
recull les experiències dels treballadors, realitzat un relat coral en el qual ressalta
esdeveniments que foren decisius, la consecució de les llibertats al nostre
país, la construcció dels sindicats o el manteniment dels llocs de treball.

“[…] este libro es una justa y necesaria visión de la transición de la dictadura a la democracia, contada por alguien que estuvo allí, y lo estuvo, comprometido con la lucha por las libertades y con el sindicalismo de clase.”

Invitació