24a Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya

“El sindicat davant noves realitats: reptes i propostes”

La Secretaria de Formació Sindical, Estudis i Cultura de CCOO de Catalunya organitza, els dies 9 i 10 de juliol, l’Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya, que portarà per títol “El sindicat davant noves realitats: reptes i propostes”, al Casal Pere Quart, de Sabadell.

El sindicat desenvolupa la seva acció sobre el treball, un substrat que afecta tots els àmbits de la vida de les persones. Aquesta edició de l’escola d’estiu ens proposa estudiar els canvis que ha experimentat aquest substrat i els reptes que se’n deriven per a l’organització i l’acció del sindicat, de manera que puguem apuntar línies per orientar la nostra actuació.

Reflexionarem al voltant del treball en la seva concepció més àmplia i sobre la necessitat de tenir en compte totes les activitats que desenvolupem els homes i les dones, de manera que puguem elaborar propostes pròpies per articular de la millor manera les nostres vides com a individus i com a societat.

El seminari de participació ens permetrà fer un treball en grup al voltant d’una qüestió que constitueix un dels reptes del sindicat en aquest context laboral divers i canviant. El programa culmina enguany amb una jornada que vol aportar elements de reflexió, tant jurídics com sindicals, que ens permetin dibuixar els eixos fonamentals del marc de relacions de treball que proposem.

Amb la vostra participació i la complicitat dels ponents amb qui tindrem la sort de compartir treball i pensament, l’escola d’estiu, enguany, vol acompanyar el procés de l’Assemblea sindical oberta, un procés de participació àmplia que CCOO de Catalunya està impulsant per tal que, com fa cinquanta anys, sigui l’assemblea la que defineixi les propostes i les formes de lluita i d’organització amb què hem d’afrontar els reptes i articular les condicions de treball i vida. En definitiva, per seguir construint presents i futurs amb drets i igualtat.

Programa de la 24a Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya
Formulari d’inscripció