Presentació del llibre ‘Las condiciones de la interculturalidad: gestión local de la diversidad en España’

Demà dimarts, 9 de juny, a la seu de CCOO a Barcelona

La seu de CCOO a Barcelona acull l’acte de presentació del llibre titulat Las condiciones de la interculturalidad: gestión local de la diversidad en España, editat pel professor del Departament de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) Ricard Zapata.

Es farà demà dimarts, 9 de juny, a les 18.00 hores, a la sala 43 de la seu del sindicat de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, 4a planta). Amb la presentació d’aquest llibre, escrit per membres del GRITIM-UPF (Grup de Recerca Interdisciplinari sobre Immigració – Universitat Pompeu Fabra), el Centre d’Informació per a Treballadors Estrangers (CITE) de CCOO vol generar debat sobre les condicions d’interculturalitat.

En l’acte estaran presents Ricard Zapata, director del GRITIM-UPF i editor del llibre; Carles Bertran, responsable de Migracions de CCOO de Catalunya; Miquel Esteve, comissionat d’Immigració i Acció Comunitària de l’Ajuntament de Barcelona, i Nico Villena, directora de Mediació i Convivència de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 8 de juny de 2015