Presentació del llibre ‘El valor del dinero. Banca, finanzas y ética más allá del mito del crecimiento’, d’Ugo Biggeri

Demà dimarts, 19 de maig, a les 18.30 hores

Demà dimarts, 19 de maig, a les 18.30 hores, es presentarà el llibre El valor del dinero. Banca, finanzas y ética más allà del mito del crecimiento, d’Ugo Biggeri, al Centre Cívic Pati Llimona (c/Regomir, 3, de Barcelona).

CCOO de Catalunya està d’acord amb els principis que defensa l’autor del llibre i, en coherència amb aquesta filosofia, l’any 2007 va ser una de les dotze entitats fundadores de l’Associació Fiare Catalunya per a la construcció, conjuntament amb entitats i persones d’altres indrets de l’Estat espanyol, d’un instrument financer ètic de base cooperativa. Aquest instrument, Fiare, ha confluït el 2014 amb la italiana Banca Popolare Etica, que esdevé la primera cooperativa de finances ètiques de caire europeu.

En l’acte de presentació d’aquest llibre sobre banca ètica, amb el suport i l’organització a càrrec de CCOO, entre altres entitats, hi intervindran Cristina Faciaben, secretària de Socioeconomia de CCOO de Catalunya; Montse Sagarra, presidenta d’Economistes en Acció; Peru Sasia, president de la Fundació Fiare, i Ugo Biggeri, autor del llibre i president de Banca Popolare Etica.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 de maig de 2015