Nova sessió a l’Speakers’ Corner de CCOO sobre “Els temps, els treballs i la conciliació” a càrrec de la professora de sociologia de la UAB Teresa Torns

Demà dimecres, 15 d’abril, a les 18.30 h, al Museu d’Història de Catalunya, en el marc de l’exposició dels 50 anys de CCOO de Catalunya

En la commemoració del 50è aniversari de CCOO de Catalunya, s’organitzen les sessions a l’Speakers’ Corner a l’exposició “CCOO: 50 anys d’història de Catalunya (1964-2014)”, que acull el Museu d’Història de Catalunya. Són una sèrie de xerrades sobre passat, present i futur del moviment sindical.

La catorzena edició es farà demà dimecres, 15 d’abril, a les 18.30 h al Museu d’Història de Catalunya (plaça de Pau Vila, 3, Barcelona), i hi intervindrà la professora de sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i membre del QUIT (Grup d’Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball) Teresa Torns, que parlarà sobre “Els temps, els treballs i la conciliació”.

Teresa Torns és l’autora de diverses publicacions i estudis en relació amb l’organització del temps i l’harmonització de la vida personal i laboral, com De la imposible conciliación a los permanentes malos arreglos (2005), De l’estat del benestar al benestar quotidià o Les polítiques de temps, un debat obert (2006).

Presentarà l’acte Susana Narotzky, catedràtica d’antropologia cultural de la Universitat de Barcelona (UB).

La invitació de demà es pot consultar a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 d’abril de 2015