El Museu d’Història de Catalunya prolonga l’exposició de “CCOO: 50 anys d’història de Catalunya (1964-2014)” fins al 3 de maig

Exposició fins el 3 de Maig

El 20 de novembre va tenir lloc l’acte inauguració de l’exposició “CCOO”: 50 anys d’història de Catalunya (1964-2014)” al Museu d’Història de Catalunya. En principi, l’exposició estava programada fins avui, 20 de febrer, però el Museu d’Història ha decidit prolongar-la fins al proper 3 de maig, amb motiu de l’interès generat, la gran demanda i el nombre de visites rebudes.

CCOO celebra aquesta decisió i anima a visitar l’exposició, que mostra el paper de CCOO en la construcció de la Catalunya actual, com ha influït en el passat i en el present, i com es vol projectar cap al futur. L’exposició pretén explicar la història de la societat catalana en els darrers 50 anys a través de les experiències dels treballadors i treballadores del nostre país, de la seva vida dins i fora de l’empresa, de l’organització del moviment obrer –essencialment a Comissions Obreres–, de manera que es pot percebre el protagonisme del sindicalisme en els avenços socials i laborals, i quina és la seva contribució en la construcció del nostre país.