Taula rodona “Ser o no ser Charlie: un abans i un després per al dret a la informació”

Demà dimecres, 11 de febrer, a les 18.30 h, al Col·legi de Periodistes de Catalunya

La Xarxa Ciutadana pel Dret a la Informació i la Comunicació -de la qual forma part CCOO-, la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i l’Associació de Professionals de la Il·lustració a Catalunya (APIC) organitzen la taula rodona titulada “Ser o no ser Charlie: un abans i un després per al dret a la informació”, on es debatrà sobre l’adscripció a la campanya “Je suis Charlie” després de l’atemptat mortal dels humoristes de la revista satírica francesa Charlie Hebdo. També s’obrirà debat sobre l’estat del “dret a informació” a Catalunya i Espanya i les conseqüències per la llibertat d’expressió que ha tingut l’atemptat.

Tindrà lloc a la seu del Col·legi de Periodistes de Catalunya (Rambla Catalunya, 10, Barcelona) demà dimecres, 11 de febrer, a les 18.30 hores, i ho moderarà Anna Clua, professora de la UOC i l’APIC, amb la intervenció de Carlos Zeller, professor de periodisme a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), Dardo Gómez, secretari de la Federació de Sindicats de Periodistes, i Miquel Gallardo, president de l’APIC.

Assistirà a l’acte Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya. Cal confirmar assistència a l’adreça de correu electrònic [email protected]

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 10 de febrer de 2015