Nova sessió a l’Speakers’ Corner de CCOO sobre els arquetips de gènere del segle XX, amb Mary Nash, catedràtica d’història de la UB

Demà dimecres, 11 de febrer, a les 18.30 h, al Museu d’Història de Catalunya, en el marc de l’exposició dels 50 anys de CCOO de Catalunya

En la commemoració del 50è aniversari de CCOO de Catalunya, s’organitzen les sessions a l’Speakers’ Corner a l’exposició “CCOO: 50 anys d’història de Catalunya (1964-2014)”, que acull el Museu d’Història de Catalunya. Són una sèrie de xerrades sobre passat, present i futur del moviment sindical.

La sisena edició es farà demà dimecres, 11 de febrer, a les 18.30 h, al Museu d’Història de Catalunya (plaça de Pau Vila, 3, de Barcelona), i intervindrà Mary Nash, catedràtica d’història de la Universitat de Barcelona (UB), amb la conferència titulada “Feminidades y masculinidades: arquetipos y prácticas de género”. Ho presentarà Carme Porta, feminista i activista LGTB.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 10 de febrer de 2015