Documental ‘CCOO, 50 anys d’història de Catalunya’

La televisió pública catalana també s’ha sumat a la celebració del 50è aniversari de CCOO, el primer sindicat de Catalunya, i ha produït un programa especial d’una hora de durada sobre aquest fet històric.

En aquest programa es fa un repàs d’aquests cinquanta anys de CCOO de Catalunya des de la seva creació a Sant Medir fins als nostres dies. El documental recull la participació fonamental del sindicat en la història de Catalunya i en la millora de les condicions laborals i socials dels catalans i les catalanes, i fa un recorregut pels fets històrics que han tingut lloc al nostre país i on CCOO ha tingut un paper molt destacat.

El programa també fa una reflexió sobre el present i el futur del sindicat en la nostra societat en canvi permanent. En el reportatge, hi surten moltes veus que han format i formen part de la història de CCOO de Catalunya, però també veus externes que valoren el paper que ha tingut, té i tindrà el sindicat en la construcció d’una Catalunya amb més i millors drets socials i laborals.