Comencen les sessions a l'”Speakers’ Corner” de CCOO, on l’autor Guy Standing presenta el seu darrer llibre

Demà, 18 de desembre, a les 17.00 h, al Museu d’Història de Catalunya, en el marc de l’exposició dels 50 anys de CCOO de Catalunya

CCOO de Catalunya, en el marc de la commemoració del 50è aniversari, presenta les sessions a l’“Speakers’ Corner”, demà dijous, 18 de desembre, a partir de les 17.00 h, a l’exposició “CCOO: 50 anys d’història de Catalunya (1964-2014)”, que acull el Museu d’Història de Catalunya. És un espai de debat amb la voluntat de debatre amb arguments i idees sobre el passat, el present i el futur del sindicalisme.

Aquesta primera sessió comptarà amb la participació de Guy Standing, professor de la School of Oriental and African Studies (SOAS) de la Universitat de Londres, que presentarà el seu darrer llibre Precariado. Una carta de derechos. Guy Standing va introduir el concepte de “precariat” com una classe social emergent a la qual s’ha negat drets socials i econòmics, caracteritzada per una creixent desigualtat i inseguretat i que busca maneres alternatives d’organitzar-se.

Feu clic per consultar la invitació.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 17 de desembre de 2014