Guy Standing presenta el seu darrer llibre: ‘Precariado. Una carta de derechos’

Comencen les sessions al “Speakers’ Corner”

En el marc de la commemoració del 50è aniversari de CCOO de Catalunya, comencen les sessions a l'”Speakers’ Corner”, un espai de debat habilitat dins l’exposició CCOO 50 anys d’història de Catalunya (1964-2014) , amb la voluntat de debatre amb arguments i idees sobre el passat el present i el futur del sindicalisme.

La primera sessió va comptar amb la participació de Guy Standing, professor de la School of Oriental and African Studies (SOAS) de la Universitat de Londres, que presentà el seu darrer llibre “Precariado. Una carta de derechos”, traduït al castellà aquest any per l’editorial Capitan Swing. Va ser presentat per Ramon Alos Moner, del grup de recerca QUIT de la UAB

Guy Standing va introduir el concepte de Precariat, com una classe social emergent a la que se l’hi ha negat drets socials i econòmics , caracteritzada per una creixent desigualtat i inseguretat i que busca maneres alternatives d’organitzar-se.
Aquesta activitat va tenir lloc el 18 de desembre, a les 17.00 hores al Museu d’Història de Catalunya, Pl. de Pau Vila, 3, de Barcelona.

Feu clic per veure:
-la invitació
-la galeria de fotografies
-el vídeo de les intervencions
– entrevista a Lluita Digital