CCOO de Catalunya inicia la preparació dels actes de commemoració del 50è aniversari amb la constitució del comitè del cinquantenari

Constituït el 15 de setembre de 2014

El proper 20 de novembre de 2014, Comissions Obreres de Catalunya celebra 50 anys defensant un sindicalisme de classe i nacional, compromès amb els treballadors i les treballadores del nostre país.

Ahir, CCOO de Catalunya va iniciar la preparació del cinquantenari amb la constitució del comitè del 50è aniversari, que va tenir lloc a les 17 h a la seu nacional de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya, a la Via Laietana de Barcelona. Aquest òrgan, que tindrà un paper central en els actes de commemoració, està integrat per persones escollides per les diferents federacions i unions territorials de tot Catalunya. Representa el conjunt dels afiliats i afiliades, i vol expressar la diversitat del nostre sindicat així com el passat, el present i el futur de la nostra organització.

El 20 de novembre, com a data simbòlica en què se situa la fundació del sindicat, l’any 1964, s’iniciaran a Barcelona els actes de commemoració d’aquest 50è aniversari. Uns actes que de manera descentralitzada s’estendran a tot Catalunya durant els mesos posteriors i fins a la celebració de la festa del Primer de Maig de 2015, que marcarà la cloenda de les activitats commemoratives.

Per veure galeria de fotografies

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 16 de setembre de 2014