XXIII Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya: “La defensa dels valors i dels drets: memòria, sindicalisme i ciutadania”

Del 8 al 9 de Juliol del 2014 tindrà lloc l’Escola d’Estiu, que portarà per títol “La defensa dels valors i dels drets: memòria, sindicalisme i ciutadania”, al Centre Cultural Bellvitge-Gornal, Pl. Cultura 1, 08907, l’Hospitalet de Llobregat.

En aquesta edició del 2014, en què CCOO de Catalunya celebrem el nostre 50è aniversari, us convidem a reflexionar i a recordar un cop més qui som i a preguntar-nos qui volem ser, conèixer els passos que ens han portat fins aquí, el camí que han fet els que ens han precedit. Som hereus i hereves de tot un patrimoni de conquestes socials i cíviques, però, sobretot, d’un patrimoni ètic sobre el qual hem de seguir construint la nostra identitat com a organització, el nostre present i el nostre futur. Parlarem dels usos del passat i de la nostra història, perquè allò que creiem que som, els nostres principis, el nostre llegat, dóna sentit i orienta la nostra acció ara.

Enguany, analitzarem la demolició dels drets laborals que pretenen les successives reformes legals i plantejarem les propostes de reversió que construïm des del sindicat. I estudiarem de prop, també, l’ordit de conceptes que constitueix la base d’allò que pensem i del que fem, tot abordant les concepcions sobre el cos de les dones directament relacionades amb les polítiques neoliberals.

Feu clic per veure
– El programa de la XXIII Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya:  “La defensa dels valors i dels drets: memòria, sindicalisme i ciutadania”
– El formulari d’inscripció de la XXIII Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya (fins al 30 de juny – Només per a delegats i delegades de CCOO)