El Servei Lingüístic de CCOO millora i actualitza la seva web

www.ccoo.cat/sl

CCOO de Catalunya ha reformat profundament el seu web amb una actualització i millora dels seus continguts i amb un nou enfocament, molt més adreçat als usuaris externs. Per adaptar-se a aquest nou concepte de web, el Servei Lingüístic ha millorat i actualitzat els continguts i la imatge de la seva web.

La nova web ha quedat estructurada de la següent manera:
– Presentació del Servei Lingüístic, amb les resolucions sobre la llengua aprovades pel sindicat i les adreces del Servei Lingüístic.
– L’apartat de notícies i d’agenda: aquí s’hi troben les notícies relacionades amb les activitats del Servei Lingüístic i l’agenda d’aquestes activitats.
– Materials elaborats pel Servei Lingüístic: el manual Papers sindicals (en format PDF i RTF), la Guia de llenguatge no sexista en la negociació col·lectiva, la Guia sindical de redacció de notícies, els tríptics “Llenguatge no sexista, guia d’ús”, “Eines i recursos” i “El català, la llengua de la negociació col·lectiva”; el Vocabulari 2.0; informació dels llibres de la col·lecció “Llegim” de lectura fàcil; els llibres de les diferents mostres de les Cuines Obreres, i les revistes La Teranyina (totes les publicades en versió paper i les dues digitals) i En català tu hi guanyes!, sobre el “Voluntariat per la llengua”.

Amb aquesta actualització, el Servei Lingüístic vol oferir als seus usuaris i usuàries una eina actualitzada i funcional i, alhora, millorar la imatge i la funcionalitat de la web a la xarxa.

Feu clic per veure la nova web del Servei Lingüístic