Vine a la preestrena de ‘Coaching’ i col·labora en la producció

La Secretaria de Formació Sindical, Estudis i Cultura de CCOO de Catalunya dóna suport a la campanya del projecte Coaching, una comèdia àcida entorn de l’àmbit de la comunicació, amb rerefons polític, mitjançant un procés de micromecenatge a través de Verkami, amb què es vol arribar a una quantitat que permeti pagar les despeses mínimes de producció. Per això es demana a totes les persones interessades que comprin la seva entrada per a la preestrena del 8 de febrer del 2014 i, així, col·laborin en la producció: l’únic que s’ha de fer és entrar en el link de Verkami i escollir l’aportació que es consideri més oportuna, i d’aquesta manera es pot reservar l’entrada corresponent.

Amb el que recaptem de les vostres aportacions farem front a una petita part de les despeses per posar en marxa el projecte i després fer temporada a Barcelona: entre els costos bàsics, també ens trobem amb disseny de llums, encàrrec de la música original, l’escenografia i l’atrezzo. Hem demanat un mínim de 2000€ per poder assolir l’objectiu, tot i que el repte serà superar la xifra. No hem volgut demanar cap aportació totalment altruista perquè el que volem és que la gent vingui al teatre, ens vegin i ens recomanin perquè després vingui a veure’ns més gent a partir del 12 de febrer fins al 2 de març al teatre Tantarantana on farem temporada. Per aquesta raó a totes les aportacions amb l’entrada a la Preestrena del 8 de febrer donarem un descompte del 40% al Teatre Tantarantana perquè el regaleu a amics, familiars, i ens puguin veure també. Volem que Coaching arribi al màxim de públic: l’equip i el projecte i el teatre en general, s’ho mereix!

El 8 de febrer del 2014, mitja hora abans de la funció, es farà entrega de les recompenses a les mateixes taquilles de l’Auditori de Cornellà.

Pots fer les teves reserves d’entrades amb les teves aportacions a la web de Verkami

Pots veure més informació sobre l’otra teatral a la seva web

Pots veure el tràiler de l’obra teatral a la web

Sinopsi

Dos polítics s’enfronten en unes primàries obertes a la ciutadania on poden decidir qui serà el proper secretari general del partit i futur representant a les eleccions generals del país. De rerefons, un previ debat polític televisat amb el presentador més carismàtic i mediàtic del moment obsessionat a vendre el seu exitós llibre “La dictadura del carbohidrat”. La candidata Norma Mercader s’enfronta al favorit i actual secretari general del partit. Per aconseguir guanyar-lo, no dubtarà a contractar els serveis d’un coach especialitzat en l’àmbit de la comunicació; l’entrenador intentarà donar-li totes les eines per aconseguir els objectius, però l’aparició en escena del marit amb una estranya oferta per al coach farà trontollar l’entrenament. Coaching, és una comèdia política de rabiosa actualitat que parla de la comunicació al poder i del poder de la comunicació, del furor dels realities i del coaching. Una comèdia carregada d’ironia, suspens i molt sentit de l’humor.

Repartiment

Ferran Lahoz és Òscar Monleón (el candidat)

Helena Miquel és Marta López (coach del candidat)

Roser Batalla és Norma Mercader (la candidata)