contrast

com el que són, un acte
de fe en la vida.

Bandera Farem bandera
dels vuit vents que proposen
múltiples rutes.

Camí Cap camí és fàcil
tots ens plantegem reptes,
tots fan preguntes.

Diferència La diferència
com un espai per creure
més en els altres.

Esperança Per l'esperança
fins al reducte càlid
de la tendresa.

Frontera A la frontera
dels espais més inhòspits
hi creixen roses.

Glops A glops lentíssims
beus el licor d'aquesta
tarda tranquil·la.

Humaníssim Per l'humaníssim
camí de les mancances
et pots conèixer.

Imaginari L'imaginari
com un gran foc que inflama
però no crema.

Joc Quin joc, la vida
que sempre encén insòlits
senyals d'alerta.

Kitsch De kitsch sol ser-ho
tot allò que t'allunya
del jo que et repta.

Límits Enllà dels límits,
a la recerca d'una
cançó enyorada.

Miratge Com un miratge
l'ombra dels anys, tan prògids
en meravelles.

Només Només amb dubtes
t'aproparàs al ritme
de les certeses.

Obert Obert a totes
les músiques, què esperes
per fer prodigis?

Paraula Per la paraula
fins al cor de la pedra
i del misteri.

Qualsevol Qualsevol cosa
que no t'allunyi gaire
del dia a dia.

Refàs Refàs amb curs
tot un passat que et porta
fins on ets ara.

Solitari Sol assumeixes
el goig de no sentir-te
mai solitari.

Tendresa De la tendresa
fins a la ruta blava
de l'esperança.

Univers Tot giravolta
i l'univers oscil·la
quan mous els braços.

Vivències De les vivències
fes-ne un àmbit per créixer
sense temences.

Watts Amb watts subratlles
les paraules escrites
des de la fosca.

Xàfecs Accepta els xàfecs
com un esclat de força
que vivifica.

Yperita De la yperita
en farem sucre candi,
i fora guerres.

Zero Amb zero tanques
aquest abecedari.
Escriu-ne un altre.
Miquel Martí i Pol | "ABCdari. Una joia solidària"

Dos polítics s'enfronten en unes primàries obertes a la ciutadania on poden decidir qui serà el proper secretari general del partit i futur representant a les eleccions generals del país

Vine a la preestrena de 'Coaching' i col·labora en la producció

Foto

La Secretaria de Formació Sindical, Estudis i Cultura de CCOO de Catalunya dóna suport a la campanya del projecte Coaching, una comèdia àcida entorn de l’àmbit de la comunicació, amb rerefons polític, mitjançant un procés de micromecenatge a través de Verkami, amb què es vol arribar a una quantitat que permeti pagar les despeses mínimes de producció. Per això es demana a totes les persones interessades que comprin la seva entrada per a la preestrena del 8 de febrer del 2014 i, així, col·laborin en la producció: l’únic que s’ha de fer és entrar en el link de Verkami i escollir l’aportació que es consideri més oportuna, i d’aquesta manera es pot reservar l’entrada corresponent.

Amb el que recaptem de les vostres aportacions farem front a una petita part de les despeses per posar en marxa el projecte i, després, fer temporada a Barcelona: entre els costos bàsics, també ens trobem amb disseny de llums, encàrrec de la música original, l'escenografia i l'atrezzo. Hem demanat un mínim de 2.000 € per poder assolir l'objectiu, tot i que el repte serà superar la xifra. No hem volgut demanar cap aportació totalment altruista perquè el que volem és que la gent vingui al teatre, ens vegin i ens recomanin perquè després vingui a veure'ns més gent a partir del 12 de febrer i fins al 2 de març al Teatre Tantarantana, on farem temporada. Per aquesta raó, a totes les aportacions amb l'entrada a la preestrena del 8 de febrer donarem un descompte del 40% per al Teatre Tantarantana perquè el regaleu a amics o familiars i ens puguin veure també. Volem que Coaching arribi al màxim de públic: l'equip i el projecte, i el teatre en general, s'ho mereix!

El 8 de febrer del 2014, mitja hora abans de la funció, es farà entrega de les recompenses a les mateixes taquilles de l'Auditori de Cornellà.

Pots fer les teves aportacions a la web de Verkami

Pots trobar més informació a la web

Pots veure el tràiler de l'obra a la web

Sinopsi

Dos polítics s’enfronten en unes primàries obertes a la ciutadania on poden decidir qui serà el proper secretari general del partit i futur representant a les eleccions generals del país. De rerefons, un previ debat polític televisat amb el presentador més carismàtic i mediàtic del moment obsessionat a vendre el seu exitós llibre La dictadura del carbohidrat. La candidata Norma Mercader s’enfronta al favorit i actual secretari general del partit. Per aconseguir guanyar-lo, no dubtarà a contractar els serveis d’un coach especialitzat en l’àmbit de la comunicació; l’entrenador intentarà donar-li totes les eines per aconseguir els objectius, però l’aparició en escena del marit amb una estranya oferta per al coach farà trontollar l’entrenament. Coaching, és una comèdia política i molt actual que parla de la comunicació al poder i del poder de la comunicació, del furor dels realities i del coaching. Una comèdia carregada d’ironia, suspens i molt sentit de l’humor.

Repartiment

Ferran Lahoz és Òscar Monleón (el candidat)

Helena Miquel és Marta López (coach del candidat)

Roser Batalla és Norma Mercader (la candidata)