Segona taula rodona de les jornades ‘Economia i política, les dues cares de la crisi’

Demà dimarts, 3 de desembre, a la sala d’actes de la seu de CCOO a Barcelona

Diverses entitats, entre les quals es troba CCOO de Catalunya, han organitzat les jornades “Economia i política, les dues cares de la crisi”. Les jornades tenen per objectiu fer una anàlisi propositiva i crítica sobre la situació de profunda crisi econòmica i política en què estem immersos. Es desenvolupen en tres sessions, els dies 27 de novembre i 3 i 11 de desembre a la sala d’actes de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, Barcelona).

La segona taula, “Crisi del règim polític i reforma de l’Estat”, tindrà lloc demà dimarts, 3 de desembre, a les 18.30 h. Els ponents seran Miquel Caminal, catedràtic de dret constitucional i ciència política de la Universitat de Barcelona (UB), i Gerardo Pisarello, professor titular de dret constitucional de la UB i vicepresident de l’Observatori de Drets Econòmics, Socials i Culturals (DESC); moderarà la taula Jaume Saura, professor i president de l’Institut de Drets Humans de Catalunya.

Les entitats organitzadores són: ATTAC, ATTAC Acordem, Centre de Treball i Documentació (CTD), CCOO de Catalunya, Federació d’Associacions de Veïns de Barcelona (FAVB), Front Cívic de Catalunya, Institut de Drets Humans de Catalunya, Observatori de Drets Econòmics Socials i Culturals (DESC) i la revista Mientras Tanto.

Trobareu el programa de les jornades a Internet:

Economia i política, les dues cares de la crisi

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya

Barcelona, 2 de desembre de 2013