Torna la Universitat Progressista d’Estiu de Catalunya (UPEC)

Obre les seves portes el 3, 4 i 5 de juliol amb el lema “Repensar-ho tot, actuar junts, actuar juntes”

Els propers dies 3, 4 i 5 de juliol obre les portes la nova edició de la Universitat Progressista d’Estiu de Catalunya, que se celebrarà a la seu de CCOO de Catalunya, i que comptarà amb la presència d’Ada Colau, Vicenç Navarro, Joan Manuel Tresserras, Teresa Forcades, Joan Subirats, Albano Dante, Jaume Asens, Carme Porta, Saül Gordillo o Gemma Galdón, entre d’altres ponents.

En aquesta ocasió, la UPEC vol contribuir a “repensar-ho tot” per defensar i promoure els valors progressistes de sempre com mai, si cal de noves maneres, amb nous instruments, amb millors idees, en un nou escenari i en un horitzó nacional obert i esperançador. I per suposat també volem reflexionar sobre com, des de l’espai social i polític progressista, moviments socials, associacions, plataformes, activistes al carrer i la xarxa, partits i sindicats… podem contribuir a què triomfin aquests valors. Sens dubte caldrà sumar esforços.

Més informació:
Pàgina web de la UPEC