Lucía Etxebarría ha participat en un acte en el marc del 8 de Març

L’escriptora Lucía Etxebarría ha presentat el seu últim llibre, “El contenido del silencio”, a CCOO en el marc del Dia Internacional de la Dona Treballadora

Lucía Etxebarría, periodista i escriptora, ha presentat el llibre menys feminista de la seva producció en un acte organitzat per l’Àrea de Cultura: “El contenido del silencio” narra la història d’una dona que és captada per una secta. El seu germà i la millor amiga de la protagonista investiguen la situació i a poc a poc es va destapant el silenci d’històries entrellaçades ocultes.

En l’acte van assistir-hi unes seixanta persones i hi van intervenir Josep M. Romero, secretari de Formació Sindical i Cultura, i Rosa Bofill, secretària de la Dona de CCOO de Catalunya. Lidia Sandalinas, de la Secretaria de la Dona de CCOO de Catalunya, va conduir la conversa amb Lucía Etxebarría, que va respondre, també, les diverses qüestions plantejades per les persones assistents.

Feu clic per veure el vídeo de l’acte.

8/03/12