Conversa amb Lucía Etxebarria

8 de març, Dia Internacional de la Dona Treballadora

En el marc dels actes del 8 de Març, Dia Internacional de la Dona Treballadora, la Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya i l’Àrea de Cultura de CCOO de Catalunya  s’ha organitzat, amb la col·laboració de la Secretaria de la Dona de CCOO de Catalunya, una conversa amb Lucía Etxebarría, periodista, escriptora i feminista militant, una de les novelistes i assagistes més controvertides del panorama literatri actual. En l’acte va presentar el seu darrer llibre El contenido del silencio, on narra la història d’una dona que és captada per una secta. El seu germà i la millor amiga de la protagonista investiguen la situació i a poc a poc es va destapant el silenci d’històries entrellaçades ocultes.

En l’acte van assistir-hi unes seixanta persones i hi van intervenir Josep M. Romero, secretari de Formació Sindical i Cultura, i Rosa Bofill, secretària de la Dona de CCOO de Catalunya. Lidia Sandalinas, de la Secretaria de la Dona de CCOO de Catalunya, va conduir la conversa amb Lucía Etxebarría, que va respondre, també, les diverses qüestions plantejades per les persones assistents.

Feu clic per veure  la targeta d’invitació  i el video de l’acte