L’Àrea de Cultura de CCOO de Catalunya, a Twitter

L’usuari “Cartellera” rep el nom “Cultura i Llengua”

L’Àrea de Cultura de CCOO de Catalunya entra a les xarxes socials i utilitza la plataforma Twitter com a eina de difusió de les activitats de cultura i llengua i dels descomptes culturals.

Conscients que les persones consumidores de cultura canvien la manera d’informar-se de la realitat cultural d’acord amb les possibilitats que ofereixen les noves tecnologies, des de l’Àrea de Cultura hem volgut donar resposta a les noves necessitats sorgides i hem creat l’usuari “Cartellera” per mantenir-vos al corrent de totes aquelles novetats relacionades amb l’àmbit cultural i lingüístic del sindicat.

A partir d’ara, doncs, a banda dels webs de l’Àrea de Cultura i del Servei Lingüístic, podreu seguir la informació cultural i lingüística del sindicat a través de Twitter.

No siguis l’últim/a a saber-ho. Segueix-nos!