L’Àrea de Cultura i la Federació d’Ensenyament de CCOO de Catalunya han elaborat una proposta didàctica contra la violència envers les dones

L’elaboració d’aquest material s’emmarca en el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones (25 de novembre)

En el marc del 25 de novembre, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, la Federació d’Ensenyament i l’Àrea de Cultura de CCOO de Catalunya han elaborat la proposta didàctica “Coeduquem per a la convivència”.

Aquest material didàctic consta de sis activitats adreçades al cicle superior de primària, ESO, batxillerat i cicles formatius de grau mitjà i superior; i de tres activitats adreçades a educació infantil i als cicles inicial i mitjà de primària.

Des de CCOO creiem que fer visibles les situacions de desigualtat que viuen les dones en la societat i, en concret, en el món laboral, és un pas fonamental per a la consecució d’una societat més justa, més equitativa i més solidària. Aquest material didàctic contribueix a la reflexió sobre la discriminació envers les dones amb la finalitat d’avançar cap a la igualtat entre homes i dones.

Feu clic per descarregar-vos la proposta didàctica “Coeduquem per a la convivència“.