CCOO de Catalunya s’adhereix al manifest ‘No retalleu la cultura’

Manifestació dilluns, 21 de març, a les 19 h, a la plaça dels Àngels de Barcelona

El sector de mitjans de comunicació, cultura, oci i esports de la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya s’adhereix al manifest “No retalleu la cultura” i ha demanat als afilats i afiliades al sindicat que acudeixin a la manifestació de dilluns, dia 21 de març, a les 19 h, a la plaça dels Àngels de Barcelona, per expressar la seva més ferma oposició a la reducció dràstica dels pressupostos públics destinats als diversos programes culturals.

Des de CCOO, que sempre ha estat al costat de la cultura i, en especial, de la d’expressió i matriu catalana, volem assenyalar que aplicar aquestes retallades, tal com es diu en el manifest, generarà un augment de les persones que perdran la feina o no n’obtindran si ja estan a les llistes dels serveis d’ocupació. I el nombre de parats ja és prou alt en una societat com la catalana que vol ser modèlica, avançada, justa i solidària.

A l’empobriment per la manca de feina també cal sumar-hi l’empobriment intel•lectual i espiritual que comportarà la manca de diners per tirar endavant els diversos programes i propostes culturals. I podem sortir d’aquesta llarga crisi com un poble desvalgut i desnodrit de les seves senyes d’identitat col•lectiva, ja que la gran majoria de la població, que és assalariada, és la que patirà més les conseqüències d’aquesta nefasta retallada.

Per això ens sumem a tots i cada un dels punts del manifest i volem contribuir a fer pinya per redreçar una política que, si es manté, serà la causant d’un dels majors desastres de la vida nacional catalana.