Memòria i justícia. Contra la impunitat i l’oblit

L’Associació Catalana d’Expresos Polítics organitza aquest acte com a reivindicació de la memòria dels represaliats pel TOP.

L’Associació Catalana d’Expresos Polítics del Franquisme organitza un acte d’homenatge i de reivindicació de la memòria dels represaliats pel Tribunal de Orden Público que duu per nom “Memòria i justícia. Contra la impunitat i l’oblit”. Tindrà lloc el proper 1 de març, a les 19 h, a l’Auditori (c. Lepant, 150, Barcelona).

L’acte serà presentat per l’actriu i cantant Ester Formosa, i hi intervindran Juan José del Águila (magistrat i escriptor), Carles Vallejo (treballador de SEAT i represaliat pel TOP), Francesc Casares (advocat), Marcos Ana (pres polític i escriptor), Ada Colau (activista dels moviments socials) i Enric Pubill (president de l’Associació Catalana d’Expresos Polítics del Franquisme).

Les entrades són a la vostra disposició a la seu de l’Associació Catalana d’Expresos Polítics, Via Laietana, 16, 1a planta de Barcelona.

Vegeu el manifest Memòria i justícia. Contra la impunitat i l’oblit i la targeta de l’acte.