CCOO de Catalunya, el País Valencià i Les Illes presenten la publicació digital La teranyina

Debat i reflexiona sobre temes vinculats a la llengua i cultura catalanes, i parteix de l’aposta de les tres organitzacions en defensa de la unitat de la llengua catalana

La Teranyina és una revista produïda per les confederacions sindicals de CCOO del País Valencià, les Illes Balears i Catalunya que debat i reflexiona sobre temes vinculats a la llengua i cultura catalanes, i que parteix de l’aposta de les tres organitzacions en defensa de la unitat de la llengua catalana.

Aquest nou projecte, del qual se’n faran tres edicions cada any, dóna continuïtat a una llarga trajectòria de col•laboració entre les tres confederacions, i més concretament a l’espai de reflexió, intercanvi i debat sobre la situació social, laboral, lingüística i de cultura compartida, que ja va existir fa una dècada amb la publicació en paper de l’aleshores també anomenada La Teranyina.

Ara, la nova Teranyina, en format digital, pretén afavorir l’enriquiment cultural mutu i fer difusió de les actuacions que es duen a terme en l’àmbit d’actuació de les tres confederacions, de forma dinàmica, oberta i participativa, i per fer-ho aprofita l’ús generalitzat de les noves tecnologies que en els darrers anys han transformat els mitjans de comunicació.

Esperem que aquest nou projecte, del qual també hi ha una versió en llibre electrònic que podeu descarregar, esdevingui un espai de trobada i que entre tots en puguem fer la difusió necessària.