8a Jornada del Seminari Salvador Seguí: ”Autogovern i drets socials. Balanç i futur de l’Estatut”

En el marc de la commemoració de l’Onze de Setembre

En el marc de la commemoració de l’Onze de Setembre, Diada Nacional de Catalunya, la Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya ha organitzat la 8a Jornada del Seminari Salvador Seguí : “Autogovern i drets socials. Balanç i futur de l’Estatut”.

Amb la taula rodona on van participar Josep Lluís Claries (CiU), Miquel Iceta (PSC-CPC), Anna Simó (ERC) i Dolors Camats (ICV-EUiA) vàrem recollir els posicionaments de les diferents forces polítiques catalanes i les perspectives de futur que cadscuna planteja sobre l’autogovern i els drets socials de Catalunya.

Finalment, Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya va concloure l’acte amb la crida a la mobilització per la defensa dels drets socials i laborals i per la recuperaració de la integritat de l’estatut.

L’acte s’ha celebrat el dia 10 de setembre de 2010 a les 11 h a la sala d’actes de CCOO de Catalunya: Via Laietana, 16 de Barcelona.

Feu clic per veure:

-la invitació a l’acte