Intervenció de Joan Carles Gallego a l’UPEC

La Universitat Progressista d’Estiu de Catalunya s’ha celebrat del 12 al 16 de juliol

CCOO de Catalunya dóna suport a la sisena edició de l’UPEC, la Universitat Progressista d’Estiu de Catalunya. Els partits polítics progressistes, els sindicats i els moviments socials i altres associacions, amb el suport del Govern català i altres institucions de Catalunya, organitzen una trobada que té la intenció de seguir estimulant una reflexió entre les forces d’esquerra sobre diversos temes de caire social, polític i internacional.

Enguany s’ha celebrat del 12 al 16 de juliol a la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona (c/Montalegre, 6, Barcelona).

El primer dia, el dilluns 12 de juliol, Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, va participar a la tertúlia ‘Els valors del sindicalisme. Com s’ha de reforçar el rol dels sindicats?’.

Feu clic per veure:
-el vídeo del dilluns 12 de juliol
-la galeria de fotos del dilluns 12 de juliol

Més informació a la web de la UPEC (edició 2010).