Nou “Canal Cultura CCOO de Catalunya” al Youtube

El “Canal Cultura CCOO de Catalunya” es pot trobar a www.youtube.com/culturaccoo

Al Canal Cultura CCOO de Catalunya podeu trobar documentals vinculats amb el treball infantil (“No és un joc”, “Clika… Clika”, “Els Objectius del Mil•lenni són cosa de nens i nenes” i “Jalapa i La Rayuela”), la realitat quotidiana de la immigració a Catalunya (entrevistes de l’exposició “Demana tanda! Un món de botigues” i el documental “Busco feina. Immigració i món laboral”), la mineria artesanal d’or a Nicaragua (“Foscor”), les condicions de vida i de treball a les indústries maquiladores (“Entrevistes a la maquila”) i podreu trobar-hi, també, l’antologia fotogràfica “Un treball digne per a una vida digna“.

D’altra banda, el Servei Lingüístic de CCOO de Catalunya va produir el vídeo “En català, més a prop” per fomentar l’ús del català com a llengua de cohesió i de comunicació habitual dins de l’àmbit sindical.

Tots aquests vídeos els podeu trobar, a partir d’ara, a www.youtube.com/culturaccoo

Per obtenir més informació sobre aquests documentals, podeu consultar el web de Cultura, www.ccoo.cat/cultura, a l’apartat “Documentals i vídeos”.