Presentació del Premi Aurora Gómez a la lluita feminista en l’àmbit laboral

Primera edició del 2010

La Fundació Cipriano García convoca el Premi Aurora Gómez a la lluita feminista en l’àmbit laboral, en la seva primera edició del 2010 amb la voluntat de reconèixer aquelles activitats realitzades en l’àmbit laboral i sindical dirigides a eradicar les discriminacions per raó de gènere i posar en valor el treball de les dones i la seva contribució als drets de ciutadania.

El termini de presentació de candidatures és el 15 d’abril de 2010

El premi es va donar a conèixer en l’acte de presentació de la publicació Aurora Gómez: una vida de compromís, editat per la Secretaria de la Dona de CCOO de Catalunya, en record a la destacada sindicalista i responsable de la Secretaria entre els anys 1986 i 1996.

És la contribució que fem des de la Fundació Cipriano García per donar continuïtat a la tasca desenvolupada per Aurora Gómez en favor de les reivindicacions de gènere en el món laboral.

Feu clic per veure les bases del Premi Aurora Gómez.

Ver las bases del Premio Aurora Gómez  en castellano