BCNegra torna a Barcelona de l’1 al 6 de febrer

L’Àrea de Cultura de CCOO us anima a participar en les activitats que es desenvoluparan en diferents punts de la ciutat

Comissions Obreres de Catalunya se suma, enguany, a la 5a edició de BCNegra amb la participació de Josep Maria Romero, secretari de Formació Sindical i Cultura, com a moderador de la conversa de l’autor islandès Arnaldur Indridason amb Xavier Moret, el 3 de febrer a la Capella (C/Hospital, 56, de Barcelona).

BCNegra arriba a la 5a edició amb un grup de novel•listes negrecriminals que tracten d’aprofundir en la realitat i saltar per sobre dels llocs comuns i les veritats de cartó pedra per revelar-nos totes les arestes de la condició humana. Des dels Estats Units fins a Finlàndia, passant per Dinamarca, Escòcia i Irlanda, els autors i les autores tindran a Barcelona un lloc on trobar-se amb els seus lectors i lectores, per tancar d’aquesta manera l’acte creatiu que ells mateixos van posar en marxa.

Enguany, destaca el Vè premi Pepe Carvalho 2009 a Ian Rankin, l’homenatge a Mario Lacruz, a dues obres negrecriminals de Terenci Moix, als cent anys de la fundació del sindicat anarcosindicalista CNT, etc.

Trobareu més informació en la programació de BCNegra 2010.